Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachten over de uitvoering van uw vakantie
Wanneer u op uw vakantiebestemming een klacht heeft, moet u dit direct melden bij de receptie van uw accommodatie en de reisleiding ter plaatse. De reisleiding kan dan proberen uw klacht op te lossen. Als u niet tevreden bent met de oplossing, laat de reisleiding dan altijd een zgn. klachtenrapport opstellen zodat uw klacht naderhand geverifieerd kan worden. Bij de meeste touroperators wordt een klacht zonder klachtenrapport niet in behandeling genomen. Vraag dus altijd om een schriftelijke bevestiging van uw klacht en dien binnen een maand na thuiskomst schriftelijk uw klacht in bij Mondygo.nl. Wij zullen de klacht doorsturen naar de betreffende touroperator, die ons binnen 6-8 weken zal informeren over de afhandeling van de klacht.

Klachten over de dienstverlening van Mondygo
Wanneer u een klacht heeft over de afhandeling van uw boeking of de dienstverlening van Mondygo, dan kunt u uw klacht tot uiterlijk één maand na terugkomst van uw vakantie per e-mail aan ons doorgeven. Het e-mailadres is [email protected]. Klachten kunnen alleen schriftelijk worden doorgegeven.

Terug naar overzicht >>

Heeft u meer vragen?

Als u geen antwoord op uw vraag heeft gevonden, kunt u altijd contact opnemen met een van onze medewerkers op 023-7511 495.

Klantenservice
023-7511 495
ma:10.00 - 17.30
di t/m vr:09.00 - 17.30
za:10.00 - 16.00
Antwoord niet gevonden?
Als u hier geen antwoord op uw vraag kunt vinden, kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers,
telefoon 023-7511 495
e-mail [email protected].

Openingstijden:
Maandag 10.00-17.30 uur
Dinsdag t/m vrijdag 09.00-17.30 uur
Zaterdag 10.00-16.00 uur

Op 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 2e Pinksterdag, 1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag zijn wij telefonisch niet te bereiken. U kunt ons uiteraard wel mailen.

Om u goed van dienst te kunnen zijn en onze website optimaal te laten functioneren, maakt Mondygo.nl gebruik van cookies Sluiten